13 srpna 2012

 

Změna dodavatele elektřiny - druh kolo

Téma jak "bezstarostně" změnit dodavatele elektřiny už jsem načal a teď jsem si vzpomenul, že bych mohl dopsat pokračování.

Poklidně utekl listopad, půlka prosince a žádné zprávy od ČEZu ani E-ONu. Původní dodavatel si dál strhával z účtu zálohy na elektřinu, i když jsem s ním už neměl mít smlouvu a jen já jsem byl trochu nervózní. Neodolal jsem a poslal těsně před Vánoci další dotaz. Z ČEZu přišla rychlá odpověď, že jim E-ON zamítnul změnu k 1.1.2012, protože tam mám platnou smlouvu. Nekazil jsem si vánoční svátky ani nový rok a nechal další zjišťování na leden.

Telefonát do EO-Nu, kde jsem začal zjišťovat, jak je možné, že neproběhla změna a jak to vypadá se smlouvou. Opět nečekaná odpověď, že mi byla smlouva ukončena k 31.12.2011. Jak k tomuhle datu přišli, to mi nikdo neřekl. Na dotaz, proč byla zamítnuta změna dodavatele, jsem se dozvěděl taky prd.

Tak jsem poslal dotazy do E-ONu a po dvou dnech opět překvapivá odpověď. Moji výpověď smlouvy buď ignorovali nebo se na ní jen vyprdli. Podle nich smlouva trvala dál a "chyba v systému" způsobila ukončení smlouvy ke konci roku. Prý je jim to líto, ale už s tím nic nejde dělat (ty počítače jsou ale děsné svinstvo) s ČEZem se dohodnou a nebudou mi prý účtovat žádnou pokutu - no paráda, to jsem si fakt oddechnul.

A najednou to šlo, začaly chodit emaily o uvítání nového zákazníka a do 14 dnů jsem byl u nového dodavatele. Ten březen slibovaný v jednom z prvních emailů se teda stihnul...a já si původně myslel, že to musí být chyba v datu.

Komentáře: Okomentovat



<< Domu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?