19 června 2009

 

Dopolední opruzovači

Tak si to takhle dneska dopoledne pracuju a najednou zvonek. Že by si nahoru zase vyjela pošťačka s balíkem? Ale vždyť jsem si nic neobjednával. Otevřu a tam dvě ženské cca 50 let a v ruce kupu letáků. "Zachraň se. Svět je v prdeli." a podobná hesla. Nechci, nemám zájem, jsem spokojený (a hlavně vypadněte). Naštěstí dal neotravovali a šli zvonit k sousedům.

Pokračuju v práci a za nějakou hodinu zase zvonek. Kurňa to si nepamatujou, že už tu dnes byli? :( Otevřu a tam na blond přebarvený týpek ve bleděmodrém pomuchlaném saku. A hned jel:

On: Dobrý den, dostal jste obálku od operátora se slevou?
Já: Ne, nic jsem nedostal.
On: Aha, to je divné. No já ji tu pro vás mám, je to sleva na 30%.
Já: Zajímavé, jaký je to operátor?
On: Telefonika O2
Já: Hm, ale ja nic od O2 nemám.
On: (nepřekvapilo ho to :) ) Tak to bude asi chyba, mě sem poslali. Asi to bude někdo jiný v rodině.
Já: Nikdo tu není a nikdo nic od O2 nemá. Žádný tarif nechci.
On: Jo? To jste dneska první, kdo nechce 30% slevu.
Já: Mám 50% a to je víc než 30%.
On: Aha, tak to asi nic.
Já: Fakt nic.

Chápu, že každý si nějak musí vydělávat. Ale než tohle, tak bych byl raději nezaměstnaný :) Když nic neumí (nebo se mu nechce manuálně makat), tak musí obcházet byty a snažít se nalákat na nevýhodné podepsání smlouvy. A dopoledne to bude hlavně lákání důchodců :(

Komentáře: Okomentovat



<< Domu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?