08 srpna 2008

 

Klient je blbec - ČMSS

Včerejší návštěva brněnské pobočky ČMSS (Českomoravská stavební spořitelna) mi zase připomněla, jak finanční instituce považují klienta za blbce, co ničemu nerozumí a všechno jim sežere. Překousl jsem úvodní monolog o tom, jak se nechtějí chlubit, ale všechno dělají nejlépe. Přítelkyně chtěla provést několik změn a na předchozí emaily nikdo nereagoval (opravdu profesionální chování).

První požadavek na změnu korespondenční adresy neprošel. Měla se zrušit stará adresa a pošta posílat na trvalou. Problém. Kam chodí pošta, tak do toho města se musí chodit na pobočku. Na jiné pobočce vás odmítnou a nic s tím nejde dělat. Fakt paráda. A ještě debilní zdůvodnění, že chtějí, aby klient každý rok přišel na pobočku. Kterej blbec tohle vymyslel? Proč bych tam měl sakra chodit, když nic nepotřebuju? :-(

Druhý požadavek na stejnou změnu u její sestry dopadl ještě hůře. Musí to provést osobně ona a nezajímá je ani to, že jakákoliv korespondence půjde špatně (na staré adrese bydlí někdo se stejným příjmením) a nejde provést ani změna na trvalou adresu. Ale jinak dělají všechno nejlíp :-(
U třetího požadavku na možnosti úvěru už naštěstí problém nenastal a za chvíli jsem dostal čtyři A4. Ale museli jsme 2x vyslechnout informaci, že se nechtějí chlubit, mají zkušenosti i z konkurenčních firem, ale jsou prostě nejlepší (samochvála smrdí ). Kurňa mě to jednou stačilo, nejsem blbej.

Při odchodu mě těšilo, že u nich má smlouvu přítelkyně, ale ne já :-)

Komentáře: Okomentovat



<< Domu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?