27 srpna 2008

 

Dementi akce

Sedim si tak v kanclu, zadama ke dverim, kterym jsou zavreny. Prijde kolega, polozi veci, odskoci si nekam, ale dvere necha otevreny. Nekdo vejde, myslim, ze je to kolega, ale kdyz se natocim, tak ho periferne nevidim u jeho stolu, tak se otocim jeste trosku, nekdo je shrbenej za stolem, tak si myslim, ze je to teda ten muj kolega. otocim se zpet k praci a softim. Ze strany ke me nekdo pristoupi, trimajic neco v ruce. Poznavam zdejsiho tydyt-profesora, jak trima v ruce UTPckovej kabel. Povida mi: Az uvidis marii, tak ji rekni, ze jsem si vzal tenhle kabel, ok? Asi sekundu si prohlizim, co je to za kabel a jestli neni nas. Neni, a tak mu rikam, ok a on odchazi.

A ted mi reknete je tohle normalni? Nezaklepa, nic nerekne, vybrakuje tu kabel a jeste mi rika, ze mam neco vyridit Marii, kdyz to neni moje starost, ale jeho. Mel jsem pocit, ze otrokarstvi uz bylo zruseno. Nebo asi ne... DEMENT JEDEN!

Komentáře: Okomentovat



<< Domu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?