11 října 2007

 

Co český mobilní operátor, to dement

Poslední dobou mi připadá, že se mobilní operátoři zbláznili a chtějí "odrbat" zákazníky bez jakýchkoliv servítek. A ještě po odhalení dělají blbce z lidí a v klidu jim to prochází :-(

1) T-Mobile
V době letních prázdnin se provalila na růžového operátora skutečnost, že zákazníkům automaticky zapíná služby, nechá je 2 měsíce zdarma a pak je začne v klidu účtovat. Společnost se bránila, že je to služba zákazníkům, ti jsou informováni a že jí mohou vypnout, pokud jí nechtějí. Ano menším písmem jste to mohli najít na nějaké faktuře, případně jste dostali SMS. Vaše smůla, že když máte cca 2 dny vypnutý telefon, tak se SMS zahodí jako nedoručená :-( Až po větší kritice a uveřejnění článků na netu začal operátor peníze vracet (a stejně jste se u toho ještě museli hádat, že jste si tu službu nezapnuli sami).

Další specialitou je dlouhodobá chyba v systému. Faktury o pár korun utíkají, jednou támhle, podruhé jinde. Musíte reklamovat. Když je reklamace milostivě uznána, tak dostanete zpátky peníze za měsíc. Chcete opravenou fakturu? Dostanete odpověď, že to nedělají. Co to je za blbost? Když něco podělám, tak se to snad snažím rychle a k spokojenosti zákazníka vyřešit... A stačilo by jeden měsíc nezaplatit celou fakturu za volání a hned vám zablokují služby. Dementi!!!

2) O2 (a asi i Vodafone)
Díky aktuálnímu problému dalšího operátora píšu tenhle článek. Málokdo má dneska aktivní hlasovou schránku. Žere to peníze a stejně tam nikdo nenechá zprávu. Vždy jí stačilo deaktivovat a byl klid. Teď tu máme novinku. Deaktivujete si schránku a volajícím to pořád žere peníze. Jak to? No vaše chyba, vždyť jste si nezrušili přesměrování... Jasně lidi jsou dementní a chtějí zachovat přesměrování do neexistující hlasové schránky.

No a víc operátorů tu nemáme, takže není kam utéct :-(

Komentáře: Okomentovat



<< Domu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?