09 července 2007

 

Vražedné sklony rodičů

Se vzdalujícím se datem narození si zřejmě začínám více všímat některých aktivit rodičů při péči o potomky. Na jedné straně oblepují doma všechny rohy a i mýval by záviděl čištění prcku, ale na druhé straně jim bez problémů ukazují jak je život drsný.

Před chvílí jsem si vyrazil koupit něco na zub a u přechodu jsem se setkal s kočárkem jako obrněným transportérem. Paní přijela k přechodu a jako nejlepší umístění vybrala půl kočárku v silnici a polovinu na chodníku. Na frekventované silnici měl auta špunt pořádně na očích. Úžasné, seděl vpředu, tak by to měl alespoň rychle za sebou :-(

Velkou "starostlivou" skupinou jsou kuřáci. Včera jsme končili vodu, vraceli lodě a já jsem jel asi s majitelem a jeho rodinkou na nádraží. Pán si nastoupil, zapálil cigárko, a aby se neřeklo, tak otevřel okno asi o 2cm. Určitě by se bránil, že za jízdy kouř uniká pootevřeným oknem ven. To přece ví každej kuřák nejlíp, né? Prcek seděl za ním, přikurtovaný na sedačce. Asi aby hajzlík nezdrhal a měl to přímo pod nos.

Další starostlivou matku jsem potkal na lyžích ve Francii. Seděla na židli, prcek ji spal v náručí a ona nad ním vesele vykuřovala. Azbestové dítě s potřebou pravidelného protahování plic. Superman hadr :-(

Komentáře: Okomentovat



<< Domu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?