05 května 2007

 

BFU v akci: Potiz s novym releasem

Dnesni dil serialu o BFU se bude tykat novych releasu, neboli vydani. Ve svych volnych chvilich jsem si nasel trochu casu a dodelal a vydal jsem novou verzi jednoho programu. Jednou z mala funkci, ktere program umi, je otaceni obrazovky o 90 stupnu doleva prip. doprava, neboli prepinani landscape a portrait modu. Kdyz chce clovek prepinat, tak otaci bud jen doleva a zpet nebo doprava a zpet. Takze funkce funguje (stejne jako telefonista telefonuje) tak, ze pri prvnim vyberu se obrazovka otoci tam a pri druhym zpatky. Jasny jak facka.

A co na to BFU (zdravime Otu Cerneho)? No napise mi feature request, ze chce, aby se funkce rotace obrazovky chovala tak, aby se to otocilo tam a pak zpatky. Tak to ten dement ani nevyzkousi a uz pise. A jeste se snazi delat dojem tim, ze mi to navrhuje jako registry tweak...

Druhej expert mi zase pise, ze muj program ma po soft-resetu nejaky spatny pozadi. No jo ma. Ale taky uz od minuly verze funguje "hack", ktery to dokaze opravit. Staci si to precist na domovsky strance projektu. Proc tam asi davam link na webovky projektu, co? Tak mu napisu, at se tam podiva. Odpoved? Ja jsem to zkusil, ale nefunguje to. Proc? No protoze tam dement dal moc maly cislo - nejspis v dusledku toho, ze si to poradne neprecetl. Takovymhle dementum neni pomoci. A kdo by jim vubec pomahal, ne?

Komentáře: Okomentovat



<< Domu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?