20 února 2007

 

BFU v akci: FAQ

Dostal jsem zase mail. Tentokrat z Ruska. Uz zacatek byl dobrej. V azbuce. Nechapu, co to s tema lidma je? Proc nepisou anglicky, kdyz pisou cizimu cloveku, jehoz stanky jsou v anglictine - to asi znamena, ze anglicky se s nim domluvi. Ale to uz jsme tu probirali. A nemuze se vymlouvat, ze to nevi o ty anglictine, protoze na mych strankach byl - dukaz proti sobe mi poslal, pac v mailu na ne byl link. Tak proc mi kurva pise rusky, dement jeden? No nic, byl to jen jeden radek, zbytek zaplatbuh v anglictine.

Ted k jadru veci. V ChangeLogu je oznamena oprava chyby, ktera souvisi se spravnym vykreslovanim pozadi (ne zadku) aplikace na WM5. Ve FAQ je jasne napsano, ze kdyz je pozadi blbe vykresleny po startu PDAcka, tak ze se ma poladit jedna hodnota v registrech. Dement mi presne popise chybu, ktera je ve FAQ, a pak mi napise, ze chyba s pozadim neni opravena. Tak ChangeLog si precist dokaze, ale FAQ uz ne? Dement, dement, dement! A jeste otravuje, ze je to chyba. No chyba to je, ale ne moje. Kdyby to slo udelat jinak a lip, tak uz to tak je davno hotovy.

Komentáře: Okomentovat



<< Domu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?