28 listopadu 2006

 

Jehovistisky rano

V techto dnech ocekavam velice dulezitou zasilku z daleka. Posta chodi rano. Jenze ja pracuju do pozdnich nocnich hodin, takze rano spim.

V 9.38 zvonek. A vida, ze by tu zasilka uz byla? Vstavam z postele, beru klice a jdu otevrit postacce. Otevru dvere, koukam na vchodovy dvere od baraku (jsou cely proskleny) a za nima se krci postava. Tohle nebude postacka. A taky, ze ne! Uz je tu zase ten jehovistickej dement a nese nam Straznou vez. Snazi se mi to dat, ale ja to nechci. Po ranu nespolupracuju. A s jehovistama uz vubec ne. Neco mumla. Ja ho ignoruju a jdu lehnout zpatky do postele. Mel kliku, ze jsem byl jeste rozespalej, jinak bych na nem spachal nejaky to brachialni nasili. Minimalne. Az se tu objevi priste, tak asi zapomenu na svy slusny vychovani, se mi zda...

Nejen, ze nas zasobuje zastaralyma informacema z roku raz dva v uzasnem a barevnem to platku Strazna vez, ale jeste me budi ze spani. Mozek jeden vymytej. Jako by na to byl nekdo zvedavej. Mel by si najit praci a delat neco uzitecnyho, kde by neprekazel, neobtezoval a hlavne nebudil lidi ze spani. Treba by mohl zametat ulice... Pako jedno jehovisticky! Aspon by delal neco z ceho budou mit uzitek vsichni.

Komentáře: Okomentovat



<< Domu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?